• Oferta
  • Blog
Kontakt

Analiza sklepu internetowego

W ramach DEEPDIVE przeprowadzamy dla firm szczegółowe badania działalności e-commerce. Analiza sklepu internetowego bazuje na wnikliwym przestudiowaniu szeregu danych i przeprowadzeniu licznych testów witryny internetowej.

Ofertę kierujemy do sklepów z setkami produktów, jak i do mniejszych dystrybutorów koncentrujących się na sprzedaży wąskiej oferty, czasami tylko pojedynczych towarów.

Naszym finalnym produktem jest kompletna analiza oraz zbiór precyzyjnych rekomendacji działań, które należy podjąć celem zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym. Uzupełniamy je o KPI, które pokażą, czy zmiany idą w dobrym kierunku.

Analiza e-commerce - stan obecny vs możliwości rozwoju


W oparciu o wieloletnie doświadczenie wskazujemy elementy wymagające poprawy, a także kierunki rozwoju. Na podstawie analiz danych i budowy różnych scenariuszy rozwoju oceniamy potencjał sprzedażowy e-sklepu. Wskazujemy obecne bariery, jak i szanse dla wzrostów prowadzonego biznesu online.

E-commerce to trudny biznes, gdzie w bardzo krótkim czasie można wydać każdy budżet reklamowy. Co niekoniecznie przekłada się na wyniki sprzedażowe. Dlatego w sposób praktyczny staramy się pokazać poszczególne aspekty sklepu internetowego. Wskazujemy, jakie działania powinny być realizowane oraz jaki budżet należałoby na nie poświęcić, aby były racjonalne finansowo.

Badanie sklepu internetowego i jego otoczenia


Analiza sklepu internetowego realizowana jest z wielu perspektyw. Ale wszystkie obszary analizy są ze sobą ściśle powiązane.

Badaniu e-commerce podlega:
- konstrukcja strony, elementy wpływające na konwersję i SEO
- źródła ruchu i szeroko pojęta obecność marki w internecie
- zachowanie użytkowników na stronie
- baza klientów, działania CRM, możliwości lojalizacji klientów
- wpływ online na sprzedaż offline (tj. w sieci tradycyjnej)
- oferta i rentowność
- otoczenie rynkowego i działania konkurencji.

Każda firma ma inną historię oraz możliwości. Tak samo poszczególne narzędzia reklamy i pozyskiwania ruchu na stronę internetową mają odmienną specyfikę – w tym korzyści i koszty. Pomożemy dobrać te, które najlepiej będą realizować strategię internetową.

Pomagamy rozwijać sklepy internetowe

Napisz, jakim obszarem analizy jesteś zainteresowany?


Wypełnij formularz kontaktowy.





Twoja wiadomość została wysłana.
Wystąpił błąd. Spróbuj jeszcze raz.
Analizy strategiczne i biznesowe
Doradztwo e-commerce
Analiza sprzedaży internetowej
Digital marketing consulting
KONTAKT
Piotr Walędziak
business consultant
consider@consider.pl
© CSDR Piotr Walędziak
NIP: 5361676968
WARSZAWA