• Oferta
  • Blog
Kontakt

Celem analiz jest zmiana
- w myśleniu, działaniu, wynikach.


CZY SZUKASZ ZMIAN?


Poznaj analizy DEEPDIVE

Analityka i projekty doradcze 360°

E-COMMERCE & CRM


Tworzymy analizy, które robią różnicę


1

Dane

zbieramy, przetwarzamy, analizujemy

2

Insight

interpretujemy i przewidujemy

3

Zmiana

dajemy nowe spojrzenie na biznes

slide

Wykorzystaj potencjał posiadanych danych!


Zamień je w działania.


  • Realizujemy projekty analityczne i doradcze.
  • Szukamy w firmach obszarów dla wzrostów.
  • Wskazujemy działania poprawiające efektywność.
  • Analizujemy rynki, klientów, ofertę i kampanie marketingowe.
  • Szkolimy - pokazujemy, jak należy pracować z danymi.
  • Tworzymy raporty, dashboardy, narzędzia zarządcze.

Oferujemy outsourcing funkcji analitycznych w firmie
- od jednorazowych raportów po cykliczne opracowania.


SPRZEDAŻ. PROCESY. KLIENT 360°


Pomogliśmy już dziesiątkom firm.
Automatyzujemy raporty, analizujemy dane, doradzamy.

Specjalizujemy się w consultingu w obszarach:



DIGITAL / E-COMMERCE

Strategie obecności marki w internecie / Analiza źródeł ruchu / Optymalizacja wskaźnika konwersji / Badanie działań reklamowych i ich skuteczności / Audyt parametrów sklepu internetowego / SEO / SEM - Google Ads / Social media / Content marketing



SPRZEDAŻ MULTICHANNEL

Rozwój strategii i modelu biznesowego / Analiza sprzedaży i zależności między kanałami / Analiza łańcucha dostaw, zapasów, rotacji / Polityka cenowa / Benchmarking rynku i konkurencji / Strategie sprzedaży B2B & B2C / Analiza efektywności call center


CRM & CUSTOMER EXPERIENCE

Analiza zachowania zakupowego i ścieżki decyzyjnej klienta / Projektowanie doświadczeń klientów / Budowa efektywnych kampanii CRM / Analiza bazy klientów i skuteczności programów lojalnościowych / Segmentacja klientów / Optymalizacja komunikacji z klientem i konwersji


RAPORTY & DANE & TECHNOLOGIE

Identyfikacja trendów i zmian rynkowych / Budowanie dashboardów i raportów zarządczych / Analiza KPI / Opracowywanie prognoz / Tworzenie modeli danych / Analiza wykorzystywanych narzędzi zarządczych, Business Intelligence / Budowa organizacji pracującej na danych


Pracujemy dla małych i większych firm, które zwykle nie mają własnych analityków danych. A którym zależy na tym, aby ...


Zaobserwowały pogorszenie wyników i szukają ich przyczyn. Uważają, że osiągane wyniki odbiegają od rynkowych. Chcą mocniej zaistnieć z marką w internecie. Potrzebują zoptymalizować konwersję w sklepie internetowym.


Poszukują skutecznych działań marketingowych. Szukają źródeł ruchu i nowych kanałów dotacia do klientów. Chcą wzmocnić swoją obecność w internecie. Pragną wyprzedzić konkurencję.


Potrzebują pełnego obrazu swoich klientów i rynku. A także planu działań, aby wykorzystać ich potencjał.


Mają dane rozrzucone po różnych systemach i plikach. Korzystają tylko z prostych zestawień. Szukają firmy, która pokaże, jak przyspieszyć tworzenie raportów i wartościowych analiz.

| CASE 1 | Producent biżuterii - analiza e-commerce
DEEPDIVE przeprowadziło audyt sklepu internetowego oraz przedstawiło plan jego rozwoju. Przeanalizowana została sama witryna, jak i źródła pozyskiwania na nią ruchu. Celem było znalezienie sposobów na zwiększenie sprzedaży, a także optymalizację kosztów reklamowych z naciskiem na poprawę rentowności. Zweryfikowane zostały kampanie na Google Ads, afiliacji, social mediach, a następnie przedstawiona lista niezbędnych zmian w ich ustawieniach. Przebadane zostały także działania konkurencji, a także przedstawione strategie e-commerce zagranicznych benchmarków.
| CASE 2 | Usługi finansowe online - cykliczne raportowanie i analityka
DEEPDIVE jest odpowiedzialne za bieżącą analizę wyników witryny internetowej oraz dostarczanie regularnych raportów odnośnie zdefiniowanych KPI. Uzupełnieniem raportów są proponowane kierunki zmian - tj. nowe testy w ustawieniach i akcjach marketingowych celem zwiększenia skuteczności pozyskiwania nowych klientów.
| CASE 3 | Branża techniczna - analiza bazy danych klientów / CRM
Jedna z firma działających na rynku B2B zwróciła się z prośbą o przeanalizowanie bazy ich klientów. Baza liczyła ponad 60 tysięcy rekordów, ale jej jakość znacząco utrudniała pracę na niej. DEEPDIVE zajął się jej oczyszczeniem, uporządkowaniem oraz uzupełnieniem tej bazy. Na podstawie przeprowadzonych analiz danych oraz zdefiniowanych parametrów zbudowana została segmentacja klientów. Przedstawione także zostały rekomendacje w zakresie strategii CRM, która umożliwiłaby wykorzystanie potencjału klientów z bazy.
| CASE 4 | Branża techniczna - automatyzacja raportów w Excel
Firma prowadząca sprzedaż w kilkunastu lokalizacjach w Polsce zleciła nam wykonanie narzędzia, które przyspieszy tworzenie codziennych raportów w Excel. Narzędzie miało pobierać dane ze wszystkich punktów sprzedaży, a następnie łączyć je z danymi z systemu księgowego. Zbudowane rozwiązanie pozwoliło na skrócenie procesu opracowywania raportu w Excelu do kilku minut. Dodatkowo udostępnione zostały łatwe w użyciu dashboardy (dynamiczne wykresy i tabele), dzięki którym dyrektor sprzedaży w łatwy sposób może śledzić wyniki.
| CASE 5 | Branża spożywcza - outsourcing raportowania
Lokalna firma z branży spożywczej zgłosiła zapotrzebowanie na opracowanie kilku raportów, które też miały być regularnie odświeżane. Zatrudnianie własnego analityka danych przy obecnym zakresie prac byłoby nieopłacalne. Natomiast inne osoby w firmie nie posiadają wystarczających kwalifikacji, aby poprawnie posługiwać się większymi zbiorami danych. Dlatego na zasadach outsourcingu firma zdecydowała się wykupić pakiet roboczogodzin, w tamach których regularnie otrzymuje wymagane zestawienia i analizy zarządcze.

Dzielimy się wiedzą.


80% klientów trafia do nas z bloga consider.pl. Tak jak piszemy, tak pracujemy. Sprawdź nasze podejście.

Przewodnik po badaniach i analizach marketingowych


"...Spróbujmy odpowiedzieć sobie na pytania: co dokładnie warto analizować oraz jakie zagadnienia biznesowe leżą w zakresie zainteresowania marketingu..."

czytaj więcej...

Jak przekształcić analizę w wartościowe wnioski i rekomendacje


".. Wiele tzw. “analiz” opisuje to, co już wiadomo. Zawierają dużo wykresów, tabelek, objaśnień, ale ich treść nic nie wnosi.."

czytaj więcej...

Analiza klientów – oczekiwania, motywacje, zachowanie zakupowe


"...Zadaniem marketingu jest wpływanie na zachowania zakupowe konsumentów. Ale zanim zacznie się „wpływać” warto zastanowić się nad ..."

czytaj więcej...

Narzędzia do zwiększania wartości sprzedaży


"...Cena to główne kryterium wyboru towarów. Ale prowadzenie biznesu nie polega na ciągłym zbijaniu ceny i „schodzeniu” z marży ..."

czytaj więcej...

100% gwarancji wartości naszych analiz
i zwrotu z inwestycji.


Zero ryzyka. Jeżeli uznasz, że wyniki analiz nie pokrywają się z Twoimi oczekiwaniami i nie przysłużą się do wzrostów, nie poniesiesz kosztów.

Niezależne spojrzenie eksperckie na biznes.


Analizujemy dane z wielu źródeł i aplikacji.


Złożone analizy przekładamy na zrozumiałe wnioski.


Pierwsze wyniki nawet w parę dni.


Ponad 80 zrealizowanych projektów.


Już od momentu wysłania zapytania ofertowego.



Zacznijmy zmiany.
Napisz czego szukasz.


  • Wypełniasz formularz.
  • Rozmowa telefoniczna.
  • Ustalamy zakres prac.
  • Otrzymujesz raport, wyniki analiz, plan działań.

Wypełnij formularz kontaktowy.



Email firmowy


Telefon kontaktowy (opcjonalny)


Imię i nazwisko


Opisz w 2-3 zdaniach Twój problem/ pytanie.


Wiadomość została wysłana. Odpowiemy wkrótce.
ups, jakiś błąd. Spróbuj jeszcze raz.

Nie wysyłamy spamu. Twój email będzie służył tylko korespondencji dotyczącej współpracy.
Analizy strategiczne i biznesowe
Doradztwo e-commerce
Analiza sprzedaży internetowej
Digital marketing consulting
KONTAKT
Piotr Walędziak
business consultant
consider@consider.pl
© CSDR Piotr Walędziak
NIP: 5361676968
WARSZAWA